H.Essers
Op donderdag 11 en vrijdag 12 december zetten we bij H.Essers onze vrachtwagenchauffeurs in de bloemetjes. Met onze actie willen we hen bedanken voor hun dagelijkse inzet, hun betrouwbaarheid en hun cruciale rol binnen onze organisatie.
Onze actie bestaat uit twee eenvoudige maar betekenisvolle onderdelen: een algemene bedanking van de directie, de planning en de gehele organisatie en het uitdelen van iets lekkers.
Het doel van deze actie is helder: onze chauffeurs laten voelen dat hun werk ertoe doet. Dat hun inzet niet vanzelfsprekend is, maar gewaardeerd wordt. Of ze nu vroeg vertrekken, lange afstanden afleggen of flexibel inspelen op onverwachte situaties: hun bijdrage is essentieel en verdient erkenning.